zondag 6 augustus 2006

PC-problemen

Zoals vaste lezers wellicht al opviel zit de regelmaat er qua bloggen momenteel niet helemaal in. Ook hebben mensen wel eens langere stukken van me gelezen dan de laatste twee (al heeft beknoptheid ook zijn charme...). De reden: mijn PC is zieltogend, althans, daar lijkt het op. Ik zit dus te tikken in een internetcafe, wat niet gratis is en ook bepaald geen werkplek is waar ik me goed kan concentreren. vandaar: korte stukken, en wellicht ook in de toekomst met ruime pauzes ertussen. Hoe lang het duurt? Geen idee... blijf checken, ik doe m'n best...

4 opmerkingen:

Maarten Das zei

Hopelijk kan je gauw aan een betere pc komen, of kan iemand je ouwe beestje fiksen...

Anoniem zei

ik wil je ouwe beestje wel een keer controleren op mankementen...

meschien kan ik ook nog wel iets tweedehands voor je regelen...

Anoniem zei

dat was ik dus

Anoniem zei

@thoughtcriminal: :-))))))))
@john: dank voor t aanbod - maar vandaga is de zaak gerepareerd - zo lang als t duurt.
@maarten: tijdelijk gefikst dus.