vrijdag 1 juni 2007

Naar de G8-protesten, dus week weg van huis

Vanmiddag vertrek ik richting Utrecht, vanwaar bussen mij samen met vele anderen naar de omgeving van Heiligendamm gaan brengen - de plaats van de G8 en de grote protesten daartegen waar ik aan deelneem.

Morgen grote demonstratie, volgende week woensdag en donderdag blokkades van de toegang tot de G8-top zelf, tussendoor allerhande andere activiteiten. Ik ben erg benieuwd, en tamelijk nerveus ook wel... astjk

Hoe internnetvoorzieningen daarginds zullen zijn weet ik nog niet. Ik hoop een enkel bericht te kunnen plaatsen, en anders volgt na afloop verslag. Intussen staat wel deel 6 van mijn serie rond Venezuela online, op mijn Engelstalige blogje.

2 opmerkingen:

Brian4all zei

Zet 'm op, Peter. Ik ga helaas niet mee maar wil er straks wel alles over horen. En vergeet niet de handleiding van Von Clausewitz mee op reis te nemen.

Unknown zei

Ik ben benieuwt of de ravotr nog tijd ziet om een berichtje achter te laten deze week...