donderdag 16 november 2006

bla

bla

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zo is het!

Anoniem zei

Ik waag deze boude stelling van de Ravotr in twijfel te trekken!

Peter Storm zei

Grin. Het werkt dus weer, daar ging het me nu eventjes om. Dat vorige verkiezingsstuk (deel zes) was af, maar verdween bij het online zetten opeens, net als dit probeerseltje wiens enige functie was om te proberen of-ie het weer deed. Dat leek niet het geval. Erg frustrerend, al het werk weg.

Maar blijkbaar heeft de Familie Blogger, in hun Oneindige Goedheid, alsnog besloten dat het stuk on-line mag. Als aandenken hieraan laat ik dit kleine, maar blijkens de twee reacties hoogst omstreden statement, gewoon on-line staan. Kees, wat zijn trouwens je argumenten om mijn boude stelling in twijfel te trekken?

Anoniem zei

als ik de stelling "bla" los moet zien van het huidige beleid dan ben ik het er absooooluut mee oneens.

als je "bla" echter koppelt aan het huidige beleid dan kan ik niks anders doen dan in te stemmen met deze stelling.

Peter Storm zei

Hoe korter mijn stellingen, hoe meer reacties:-)