woensdag 17 januari 2007

Red Rebel Ranter

In mijn stukje "Voornemens, voornemens..." vertelde ik dat over mijn plan om ook een ENgelstalig weblog te beginnen. Welnu, het is zover: "RedRebelRanter" is vandaag actief.

Waarschijnlijk zal de frequentie waarin ik daar stukken plaats aanzienlijk lager zijn dan hier. Maar misschien loopt het daaropeens sneller dan verwacht en gaat daardoor hier het temop omlaag. Sowieso ben ik van plan als ik daar wat uitvoerigs maak, dat hier kort te melden en eventueel samen te vatten. Andersom wellicht ook - maar mensen met Nederlands als voertaal zullen in het algemeen eerder Engelstalige stukken gaan lezen dan andersom, vermoed ik.

Het is trouwens niet onwaarschijnlijk dat ook dit weblog te zijner tijd verhuist naar dezelfde weblog-provider als RedRebelRanter. In die zin is het Engelstalige blog ook een verkenning van nieuw te ontginnen terrein. Hoe dan ook: op http://peterstorm.wordpress.com vind je de Red Rebel Ranter.

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes met je Engelse weblog, goed inatief.
Zal proberen het te volgen al is mijn engels niet heel goed.